Luty 22 2018 15:30:41

Strona Główna ˇ Trasa ˇ Uczestnicy ˇ Sprzęt / Pojazdy ˇ Galeria
Nawigacja
Strona Główna
Maroko - Informacje Ogólne
Sahara Zach. - Inf. Ogólne
Trasa
Uczestnicy
Sprzęt / Pojazdy
Artykuły
Linki
Kontakt
Galeria
Szukaj
 
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
 
Patronat Medialny








 
Odliczanie
 
Counter IP

cialis 20mg
 
Pogoda
 
Ankieta
Nowy kierunek. Gdzie chciałbyś pojechać z następną wyprawą w 2011 roku ?

Nordkap / Norwegia

Kapadocja / Turcja

Szkocja / GB

Musisz się zalogować, żeby móc głosować w tej Ankiecie.
 
Rydwan
PrzygotowaniaJak już niektórzy z Was wiedzą specjalnie do celów wyprawy zostałem dumnym posiadaczem Mercedesa S123.

S123 240 d z 1982 roku , szlachetna wersja Taxi ,swap silnika z w201 2.0 diesel spięty z manualną piątką. Pojazd pomimo swojej wręcz genetycznej skłonności do podróży lądowych ( taxi) ma wiele cech ułatwiających pokonywanie przeszkód wodnych. Wiele dodatkowych nietechnologicznych otworów w karoserii , a szczególnie w podłodze i dachu pozwala napełniać samochód wodą w tempie którego nie powstydziła by się niejedna łódź podwodna. Pęknięcie tylnej prawej sprężyny nadaje autu zawadiacki charakter , ale też kompensuje złamanie o oparciu fotela kierowcy , przez co siedzi się dość prosto. Kundelek posiada też dość powszechny dla tych modeli zaawansowany system ostrzegania kierowcy i wzmocnienia koncentracji przy jeździe z prędkościami powyżej 90kmh poprzez włączenie emisji sygnału dźwiękowego w dyfrze.
Działanie układu hamulcowego i kierowniczego dość skutecznie stymuluje wydzielanie adrenaliny i podwyższone ciśnienie krwi pomagając tym samym przeciwdziałać powstawaniu zakrzepów wywołanych długimi ( przy mocy 72 hp ) podróżami. Specjalny pakiet komfort pozwala pasażerowi po uchyleniu dywanika na regulację wysokości obcasów poprzez otwór w podłodze o średnicy ok 20 centymetrów. Oraz wiele wiele innych nowatorskich systemów stymulacji układu nerwowego właściciela włączających się pojedynczo , sekwencyjnie i grupami w zależności od tego jak bardzo się w danym momencie spieszę. Po zakończeniu prac remontowych przyjdzie kolej na szerszą prezentację.


Jak widzicie przy tak świetnym wyposażeniu cena 80 groszy za kilo była rewelacyjną wręcz okazją :)
Strona 3 z 3 < 1 2 3
Online
Gości Online: 1
Brak Użytkowników Online

Zarejestrowanch Uzytkowników: 34
Najnowszy Użytkownik: Stephenacusy
 
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

howser
29/01/2011 23:56
skopiujcie i oglądajcie ;-)

howser
29/01/2011 23:01
Krótki filmik w wykonaniu Howserowej: http://www.youtube.com/wa
tch?v=zZiqoytiElc


Darius
06/01/2011 20:39
A pani Elwira musi chyba przeprosić kundello że miała chwile zwątpienia przed wyjazdem. Jak się okazało dowiózł Was szczęśliwie do domciu. HAHAHAA Pozdrawiam

Darius
05/01/2011 15:19
Super, moje gratulacje- szkoda, że nie mogłem uczestniczyć -wiedziałem o wolnych miejscach ale życie czasem układa inne scenariusze. Super przygoda na pewno była.

hogben
04/01/2011 20:24
Witajcie , juz szcześliwie w domu. 6 stycznia powinienem wrzucic pełny opis ze zdjęciami

Darius
04/01/2011 09:34
Hej, chyba pomału docieracie do domu. Czekamy na relację.

Darius
31/12/2010 19:10
Wszystkiego dobrego w nowym roku !!!!!!!!!!!!!!!! i szczęśliwej podroży powrotnej

hogben
25/12/2010 20:24
Wesołych Świąt !!! Już wrzucamy update

Bilek
25/12/2010 18:08
wszystkiegi dibrego w te święta. ciekawe jak u was?

Darius
24/12/2010 23:53
I jak tam Wam idzie????????????????????
?????????????????????? czekamy na jakieś foto


Archiwum
 
Facebook



 
***** - Dust & Sand Youngtimer Adventures - *****
Powered by PHP Fusion v6.01.6 © 2003-2005

Załóż : Własne Darmowe Forum | Własną Stronę Internetową | Zgłoś nadużycie